نوشته شده توسط : sobhan

 کسب و کار اینترنتی

بازاریابی و کسب درآمد: 

شما می توانید در این بخش عضو شده و حساب خود را به  صورت کاملا رایگان فعال نمایید و از روشهای ساده زیر، صاحب یک درآمد ایده آل اینترنتی شوید.

1. هر گاه یک مشتری با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت ایران سی ان شود و یک محصول خرید نماید درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود. مثلا اگر آن محصول 950,000 ریال قیمت داشته باشد و پورسانت آن 5% باشد، بنابراین 47500 ریال به حساب شما افزوده می شود.

2. هر گاه یک مشتری با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی یکی از زیرمجموعه های شما وارد سایت ایران سی ان شود و یک محصول خرید نماید 5 درصد پورسانت محصول به حساب شما افزوده می شود. مثلا اگر آن محصول 950,000 ریال قیمت داشته باشد و پورسانت آن 5% باشد، بنابراین 2375 ریال به حساب شما افزوده می شود. یعنی اگر زیرمجموعه های کوشایی پیدا کنید بابت فعالیت آنها نیز درآمد کسب می کنید.

3. چنانچه شخصی توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما به سایت ایران سی ان وارد شده و به بخش ثبت سایت مراجعه کند و لینکی را با روش پرداخت نقدی ثبت نماید هر مبلغی به ما بپردازد 30 درصد آن مبلغ به حساب شما افزوده می شود.

4. به مناسبت جذب بازاریاب فعال هر گاه یک كاربر توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت ایران سی ان شود و در بخش بازاريابي ثبت نام نماید و حساب خود را فعال كند 3000 ريال به حساب شما در سايت افزوده می شود.

5. به ازای هر تبلیغ کننده که به سایت معرفی کنید 15% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با درج یک آگهی، 110,000 ریال به سایت پرداخت کند، 15% آن مبلغ به حساب شما افزوده می شود.

6. به ازای هر نفر که توسط شما در بخش افزایش ترافیک عضو شود 15% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با ثبت نام در بخش افزایش ترافیک، 152,000 ریال به سایت پرداخت کند، 15% آن مبلغ به حساب شما افزوده می شود.


درخواست واریز به حساب بانکی:

هر گاه مبلغ قابل برداشت شما به 50,000  ریال رسیده باشد، می توانید در تمامي ايام هفته با ورود به سیستم، مبلغ مورد درخواست خود را انتخاب و دکمه مربوطه را کلیک نمایید. حداکثر 2 روز بعد از درخواست، مبلغ انتخاب شده، به حساب بانکی شما واریز می شود. و مشخصات رسید بانکی در پنل شما ثبت می شود. شرايط ويژه فقط در سايت ايران سي ان : هنگامي كه موجودي حساب بازارياب به حداقل مبلغ قابل برداشت مي رسد مدير سايت در اسرع وقت حتي بدون درخواست برداشت موجودي حساب را به حساب بانكي بازارياب ها واريز مي نمايد


پورسانت محصول:

درصدی از قیمت فروش محصول می باشد که به فرد بازاریاب (معرف) تعلق می گیرد. 


زیر مجموعه:

به کسی که با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت ایران سی ان شود و در بخش بازاریابی عضو شود زیرمجموعه شما گفته می شود.


لینک اختصاصی:

پس از ثبت نام، لینکی به شما داده می شود که تنها متعلق به شماست. شما می توانید آن لینک را با عناوین مناسب در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید و یا آن را برای دیگران ایمیل کنید و یا در سایتهای پربازدید دیگران تبلیغ کنید. کسانی که توسط آن لینک به سایت وارد شوند و محصول یا محصولاتی خریداری کنند پورسانت مربوطه به حساب شما افزوده می شود و چنانچه در بخش بازاریابی ثبت نام کنند زیرمجموعه شما خواهند شد. لینک اختصاصی از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول آدرس سایت irancn می باشد و بخش دوم نام کاربری شما. به عنوان مثال لینک زیر را در نظر بگیرید:

http://www.irancn.com?rgm=sobhan

sobhan به عنوان نام کاربری و مابقی لینک، آدرس سایت ایران سی ان می باشد. هر گاه کاربری این لینک را کلیک نماید سایت ایران سی ان باز می شود.

1. اگر آن کاربر محصولی را خرید نماید، پورسانت مربوط به آن محصول به درآمد  sobhan افزوده می شود.

2. اگر آن کاربر به درج لینک با روش پرداخت نقدی در صفحه ثبت سایت بپردازد. هر مبلغی را به مدیر سایت پرداخت کند 30% آن مبلغ، به حساب sobhan اضافه خواهد شد.

3. اگر آن کاربر در بخش بازاریابی عضو شود زیرمجموعه sobhan خواهد شد و به ازای فعالیت وی نیز به درآمد sobhan افزوده می شود. (در بند 2 بالا توضیح داده شد)

4. به مناسبت جذب بازاریاب فعال اگر آن كاربر توسط بخش بازاريابي ثبت نام نماید و حساب خود را فعال كند 3000 ريال به حساب sobhan افزوده می شود.

5. اگر آن كاربر به درج بنر (بخش تبلیغات) در سایت ایران سی ان بپردازد و مبلغی را به مدیر سایت جهت درج آگهی، پرداخت کند 15% آن مبلغ ، به حساب sobhan اضافه خواهد شد و یک نفر به تعداد زیرمجموعه های فعال sobhan افزوده می شود.

6. اگر آن کاربر در بخش افزایش ترافیک ثبت نام کند و مبلغی را به مدیر سایت جهت استفاده از سرویس افزایش ترافیک، پرداخت کند 15% آن مبلغ، به حساب sobhan اضافه خواهد شد و یک نفر به تعداد زیرمجموعه های فعال sobhan  افزوده می شود.

 

 

 

ثبت نام

 



:: بازدید از این مطلب : 589
|
امتیاز مطلب : 85
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : 8 آذر 1389 | نظرات ()